Sunday 12 November 2017

Liikkuva Keskiarvo Kipinä


Liikkuva keskiarvo on hankala ongelma Sparkille ja mille tahansa hajautetulle järjestelmälle Kun tietoja levitetään useille koneille, on olemassa joitain ikkunoita, jotka ylittävät väliseinät. Meidän on kopioitava tiedot osioiden alkaessa niin, että laskemalla liikkuva keskiarvo per osio antaa täydellisen kattavuuden. Tämä on tapa tehdä tämä Spark Esimerkkitiedosto. Kompleksi osiointi, joka asettaa jokaisen rivin osioon, jonka määrittelemme avaimella. Luo tiedot ensimmäisellä ikkunalla - 1 rivi kopioitu edelliseen osioon. Kalkaile jokaisen osion liikkuva keskiarvo. Kaksinkertaisten segmenttien takia tässä ei ole aukkoja. Esittelyssä Spark 1 4, Spark-ikkunatoiminnot paransivat Spark DataFrames - ja Spark SQL - ohjelmiston ekspressiivisyyttä. Window-toiminnoilla voit helposti laskea liukuva keskiarvo tai kumulatiivinen summa tai viittaus arvoon taulukon edellisessä rivissä. Ikkunafunktioiden avulla voit tehdä monia yhteisiä laskutoimituksia DataFrameilla ilman, että sinun on käytettävä RDD-maata nipulation. Aggregates, UDFs vs Window - toiminnot. Window-toiminnot täydentävät nykyisiä DataFrame-toimintojen aggregaatteja, kuten summa - ja avg - ja UDF: ää. Tarkastelemalla aggregaatit lasketaan yhteen tulokseen, summaan tai keskimäärään kullekin riviryhmälle, kun taas UDF: t laskevat yhden tuloksen jokaiselle riville vain kyseisen rivin tiedot perustuvat. Sitä vastoin ikkunafunktiot laskevat yhden rivin rivin perusteella yhden rivin tulokset. Esimerkiksi liikkuva keskiarvo lasketaan jokaiselle riville nykyisen riviä ympäröivien rivien keskiarvosta. voidaan tehdä ikkunatoiminnoilla. Valitse keskimääräinen esimerkki. Voit meidät sukellamme suoraan liukuvaan keskimääräiseen esimerkkiin Tässä esimerkkitietokuvassa on kaksi asiakasta, jotka ovat käyttäneet erilaisia ​​rahamääriä päivittäin. Asiakkaan rakentaminen DataFrame Kaikki esimerkit kirjoitetaan Scala: lla Spark 1 6 1: lla, mutta sama voidaan tehdä Python - tai SQL. val-asiakkaissa 2016-05-01, 50 00. Alice, 2016-05-03, 45 00. Alice , 2016-05-04, 55 00. Bob, 2016-05-01, 25 00.Window-funktio ja ikkuna Spec-määritelmä. Jäljempänä esitetyssä esimerkissä ikkunafunktio 1 on kaksiosainen, kuten esimerkiksi esimerkissä avg ja 2 esimerkki ikkunasta tai wSpec1 esimerkissä 1, löydät täydellisen luettelon ikkunafunktioista Tässä voit käyttää toimintoja Aggregate Functions ja Window Functions. For 2 määrittämällä ikkunan spec, on kolme komponenttia osio, järjestys ja frame. Partition määrittelee, miten tiedot on ryhmitelty edellä esimerkissä, se oli asiakkaan mukaan Sinun on määritettävä kohtuullinen ryhmittely, koska kaikki ryhmän sisällä olevat tiedot kerätään sama kone Ihannetapauksessa DataFrame on jo jaettu haluttuun ryhmittelyyn määrittää, kuinka rivejä tilataan ryhmässä edellä olevassa esimerkissä, se oli päivämäärän mukaan. Kehys määrittää ikkunan rajat suhteessa nykyiseen riviin yllä olevassa esimerkissä, ikkuna vaihteli edellisen rivin ja seuraavan rivin välillä. Kumulatiivinen summa Seuraavaksi laske - taan asiakkaan kulutuksen kumulatiivinen summa. Ikkunakehitys kehys vaihtelee alusta nykyiseen riviin 0.val wSpec2 0. Luo uusi sarake, joka laskee summan määritetyn ikkunan kehyksen yli. Keskustelut. Jos haluat, että minulla on liukuva keskiarvo 10 minuutin aikana jotkut avaimet Voin tehdä jotain Sparkissa 2 0 Yritän toteuttaa tämän liukuvan keskiarvon käyttäen Spark 1 6 x Yritin vähentääByKeyAndWindow mutta se ei löytänyt ratkaisua Imo minun pitää pitää kaikki arvot ikkunassa laskea keskimääräinen Yksi tapa olisi lisätä joka. Hi, käytän seuraavaa koodia keskimääräisen laskemiseen. Ongelmana on, että vähennysoperaatio palauttaa DStreamin täällä eikä tuple kuten normaalisti ilman Streaming. Kuinka saamme summan ja laskun DStreamista Voimmeko heittää sen tuplaamaan numeroita, kun summaavat 1 b 1, 2 b 2.Hi, haluan saada mielipidettä ihmisiltä, ​​jotka tuntevat enemmän liikkuvan keskiarvon hajoamista Katso taustalle Jokainen alue sisältää paljon pyyntöjä kertynyt niin paljon tietoja voidaan mainostaa ded per alue jos tarpeen Olen periaatteessa laskettava hajoavat liukuva keskiarvo pyyntöjä alueittain, määräajoin Kiitos kommenttisi. Olen tietoinen, että voin keskimäärin sekvenssin, kuten tämä def average seq paluu len seq Kyllä, näen, että nostaa ZeroDivisionError jos seq siitä, että 1 Onko mitään muuta tyhmä edellä 2 Olen puuttuu sisäänrakennettu serkku min, max että tekisi tämän minulle Hups, ehkä vastaus 2 on tuonti numeerinen luulisin juuri. Carl Banks Joo, pyhä lehmä, en ole kiitollinen vastauksesta. Anton Vredegoor Aw, miksi mennä läpi tämän ongelman, kun voit tehdä tämän python Python 2 2 1 1, 25. kesäkuuta 2002, 10 55 46 GCC 2 95 3-5 cygwin special cygwin Tyyppihyväksyntä, tekijänoikeus, hyvitykset tai lisenssi lisätietoja varten paluu seq len seq 2 5 1, 2, 3, 4 m. Hello, Miten voin luoda liukuvan keskiarvon mongodb: llä Minun asiakirjani ovat 2 kenttää Kuukausi ja vierailut thx. I haluaisi toteuttaa liikkuvaa keskiarvoa UDF: suoraa vähennysventtiiliä Tässä on mitä ajattelen Ilmoita minulle, jos puuttuu jotain täältä SELECT tuote, päivämäärä, mavg tuote, hinta, 10 VALITSE HINNASTOJA DISTRIBUTE BY tuote SORT BY tuote, päivämäärä Minun täytyy siirtää avain mavg koska se on tunnistettava, kun yksi tuoteryhmä päättyy ja toinen alku. Miten voit luoda liikkuvan keskiarvon tämän stackoverflow kysymyksen kysyy samaa asiaa. Olen kuullut paljon hyviä asioita Akka Minulla on virta hinta ja minun täytyy luoda kaksi liukuvaa keskimääräistä hintaa Ja lopuksi minulla on strategia, joka kuuntelee ese hinta, liukuva keskimääräinen hinta 1 ja liukuva keskimääräinen hinta 2 ja tekee joitakin päätöksiä, jotka toteutin tämän toimijoiden kautta, mutta valitettavasti minulla on tilausongelma, etten tiedä, miten määritellä aikaleima. Ei halua uudistaa pyörää täällä, Ihmettelen jos joku muu on koskaan tehnyt luokitusjärjestelmää Ei ole kahden sarakkeen otsikkoa otsikon elokuvasta, joka on luokiteltu ja sitten luokitus yhdestä kymmeneen Mikä olisi tehokkain SQL-käskys löytää otsikon painotettu keskiarvo Monet kiitokset Ian Evans. Hei ihmiset, olin katsomassa käyttövalmiuskomentoa ja huomannut kuorman keskiarvon, jota olen katsellut ympärilleni ja huomannut, kuinka tämä lasketaan, on aivan mystinen asia. Tiedän vain, että se perustuu keskimääräisiin prosesseihin mittaamalla prosessit tila ja IO Voisiko joku selkeyttää hieman enemmän Entä hyvä numero pitää se alle Olen lukenut, että se olisi pidettävä alle 1, mutta koska olen yrittänyt saada keski-ikä muutaman joukkuetta tietokantaani Käytän alla olevaa koodia ager esult mysqlquery valitse AVG-ikä alkaen peitossa Missä omistaja ID: n ID-tunnus, kun rivi mysqlfetchobject ageresult ikä on kaiku Keskimääräinen ikä - teamID-ikä Miten voin saada keski-ikä tästä Jeff. Hi, haluaisimme tarkkailla keskimääräistä arvoa keskimääräisen ajan pyynnöstä viimeinen N esim. 20 kysymystä eli Solr-palvelimen yksinkertaista liukuvaa keskiarvoa käyttävä Nagios Onko kukaan tiedä, onko tällainen havaittavissa jo toteutettu Jos ei, mielestäni täydellinen paikka sille olisi getStatistics-menetelmä sisäpuolelle. Olen kuullut paljon hyviä asioita noin Akka Minulla on hintavirta ja minun täytyy luoda kaksi liukuvaa keskimääräistä hintaa Ja lopuksi minulla on strategia, joka kuuntelee näitä signaaleja, liukuva keskimääräinen hinta 1 ja liukuva keskihinta 2 ja tekee joitakin päätöksiä, mutta valitettavasti minulla on järjestysongelma, etten osaa määrittää aikaleimaa. Olen tekemässä alueen sivustoa, jossa jäsenet voivat arvioida erityisiä resursseja. He voivat lisätä kommentin arvosanaan ying tehdä erillinen taulukko, joka sisältää keskimäärin kaikki luokitukset, joten voin helposti näyttää huippuluokan artikkeleita Tässä on minun taulukon rakenne Taulukko Kommentit KommenttiTunnus avain ArticleID Käyttäjä Kommentti Arvostelu Taulukko Rating ArticleID ArticleName Rating. I halua keskimäärin juttuja in db kanssa vasen liittyminen Miten voin palata 3 jos ei ole mitään keskimäärin tietyn merkinnän minulla on kommentteja ja artikkeli taulukko Kommentteja jätetään liittynyt artikkeli taulukko JJ Harrison sähköposti suojattu Vastaa luettelon uutisryhmä, ellei Vastaa se OT. Hey, toivottavasti tämä isn ta newbie kysymys olen tällä hetkellä MySQL 3 23 35a ja minä m etsivät saada olympiaan tyyli arvojen keskiarvo taulukossa, jossa ylhäältä ja pohjalta n tulokset lasketaan keskiarvon laskenta Esimerkki taulukon lausunnot sarakkeet id, pistemäärät 1 9 1 9 1 9 1 1 1 10 2 7 2 8 2 7 2 6 2 7 Tulokset. Miten määrität keskimäärin kyselyn MySQL Jeff Johnsonin sivustossa. on kokenut MySQL fr eeze ups tahansa kyselyjen per sekunnin keskiarvo näkyy STATUS tuotos on 48-50 arvo Kun sivustoomistaja pyysi hosting-palvelun tästä he kertoivat hänelle, että MySQL ei voi ylittää tämän rajan Hänellä on vielä paljon CPU ja RAM-resursseja, joten se saa minut miettimään, miksi MySQL: llä on rajoituksia tässä suhteessa.

No comments:

Post a Comment